Районний семінар "Творчий вчитель"

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ


Сучасні підлітки — це цифрове покоління. Вони вільно відчувають себе в кіберпросторі, дізнаються про нові технології практично одночасно з їх появою. Наскільки школа, в обличчі вчителя готова до змін, які відбуваються з дітьми? Чи готові вони допомагати дітям опановувати цифровий простір?

Методичні посібники супроводжуються інтерактивними модулями, мультимедійною грою та тестуванням для закріплення учнями навичок цифрової грамотності та компетенції.  Сучасні погляди на процес отримання нових знань стимулюють учителя до пошуку більш ефективних інноваційних методів співпраці з учнями.
Запровадження електронних веб-технологій навчання забезпечує надання комплексної, якісної, доцільної освіти для людини в короткий проміжок часу та є технологічною основою створення інноваційного середовища.



 Одним із сучасних пріоритетів України є побудова інформаційного суспільства, орієнтованого на інтереси людей, спрямованого на розвиток  суспільства, в якому кожний може створювати інформацію і знання, мати до них доступ, користуватися й обмінюватися ними, даючи змогу всім бажаючим самовдосконалюватися повною мірою реалізувати свій потенціал, підвищуючи якість свого життя.
 Важливим завданням освіти є підготовка високопрофесійних кадрів, здатних використовувати нові інформаційні технології та ефективно впроваджувати їх у професійній діяльності. Інформатизація освіти є ключовою умовою підготовки фахівців, здатних працювати у кардинально нових, дедалі більше автоматизованих, умовах праці; орієнтуватися у постійно зростаючих обсягах інформації, яка поступає безперервно; грамотно опрацьовувати її, зберігати і передавати.
   Використання сучасних інформаційних технологій в навчально-методичному процесі дає можливість учителю вільно користуватися всіма необхідними матеріалами уроку. Формувати структуру уроку та його методичне наповнення швидко, з будь-якого технічного пристрою та використовуючи безліч он-лайн сервісів. Найголовніше – це відсутність залежності від кабінету, USB-флеш-накопичувача, специфічного програмного забезпечення комп’ютера, на якому, зазвичай, учитель створює матеріали уроку.
Учитель активно користується інструментами GoogleApps й MicrosoftOffice 365, що дозволяє максимум інформації зберігати в «Хмарах» й мати до цієї інформації доступ з будь-якого технічного засобу за потребою.
Учителем також використовується власний освітній сайт як навчальне середовище для взаємодії вчитель-учень.
Учителем обрано сервіс https://padlet.com/ (цифрова стіна- це інструмент для навчання, завдяки якому можливе поєднання тексту, зображення, відео, аудіо в інтерактивний формат) для створення макету уроку: усі матеріали на одній стіні. Також цей ресурс використовується вчителем наступним чином:
•    як простір для розміщення навчальної інформації;
•    для розміщення завдань з метою пошуку інформації;
•    для спільного виконання домашнього завдання;
•    як місце для збирання ідей для проектів та їх обговорення.
   Використання сучасних хмарних технологій дає можливість учителю створювати уроки з використанням різноманітних дидактичних об’єктів, таких як: презентації, завдання до уроку, відеодемонстрації, фотогалереї, інтерактивні вправи, різнорівневі тестові завдання.
Використання ІКТ дає можливість вирішувати такі актуальні питання:
* використовувати у навчанні здобутки новітніх інформаційних  технологій;
 * удосконалювати навички самостійної роботи учнів в інформаційних базах даних, мережі Інтернет;
* поліпшити засвоєння учнями знань зі шкільного курсу фізики, зробити процес навчання цікавішим і змістовнішим.
індивідуалізувати навчання не тільки за темпом вивчення матеріалу, але й за логікою та типом його сприйняття. Вони багатократно підвищують швидкість та точність збору й обробки інформації, дозволяють вести корекцію, є потужним інструментом. За комп’ютерами - майбутнє у пошуку необхідної інформації, але вони потребують високого фахового рівня вчителів, відповідної підготовки педагогічних кадрів та підвищення їх кваліфікації.
Тому нині є актуальною проблема формування і розвитку інформаційної компетентності вчителя. Настав час, коли сучасні педагоги, повинні володіти основами використання комп’ютерної техніки як засобу навчання, широко впроваджувати нові інформаційні технології в шкільну практику, використовувати шкільні комп’ютерні класи для проведення уроків із різних предметів.
Рівень ІКТ- компетентності визначається за наступними показниками:
розуміння навколишнього середовища як відкритої інформаційної системи;
загальні знання про інформацію, інформаційні процеси, моделі та технології;
уміння та навички застосовувати можливості програмних засобів загального призначення для отримання, обробки, збереження та передавання інформації;

уміння використовувати сучасні ІКТ, спеціалізовані програмні продукти в освітній діяльності.
План роботи
І етап – створення електронної  адреси
ІІ етап – робота з гугл диском
ІІІ етап – створення сайту (blogger)
ІV етап – створення  гугл форм
V етап – додавання  документів на сайт

Моя електронна адреса: sagevgen@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар